정국 3D 가사 해석(Jungkook_3D Lyrics)

Jungkook
Jungkook_3D

[Jungkook]

I can’t touch you through the phone: 전화기 너머 너를 만질 수 없어

Or kiss you through the universe: 이 온 우주를 통해서 키스를 할 수도

In another time zone: 서로 다른 시간 속에

It’s the only time I can’t reverse: 내가 바꿀 수 없는 유일한거야

 

But when there’s 2 dimensions: 하지만 2차원에 있을 때

There’s only 1 I’m missing: 내게 필요한 건 오직 한가지

And if you feel alone: 그리고 너가 외롭다 느낄때

You don’t have to feel that no more: 다시는 그럴 필요없어

 

I just wanna see you like that: 난 단지 너의 그런 모습을 보고싶어

See you like that, uh uh: 너의 그런 모습

 

So if you’re ready: 그러니 너만 준비되었다면

And if you’ll let me: 그리고 허락한다면

I wanna see it: 나는 보고싶어

In motion: 움직이는 모션의

In 3D: 3차원 속에서

 

You won’t regret me: 너는 후회하지 않을꺼야

Champagne confetti: 샴페인 터지듯

I wanna see it: 나는 보고싶어

In motion: 움직이는 모션의

In 3D: 3차원 속에서

 

‘Cause you know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

You know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

 

Body to body to body to body to body: 몸에서 몸으로

You and me baby you know, that we got it: 너랑 나랑 baby, 알잖아 그치

So don’t go getting me started: 그러니 날 자극하지마

‘Cause you know I get hot hearted: 내가 얼마나 뜨거워질지 알잖아

Baby oh baby oh baby you making me crazy: Baby 넌 나를 미치게해

Rain rain rain you can’t fake it: 젖으면 넌 숨길 수 없지

You give me brand new emotion: 넌 내게 새로운 감정을 느끼게 해줘

You got me drinking that potion: 넌 내가 그 묘약을 마시게 했어

 

I just wanna see you like that: 난 단지 너의 그런 모습을 보고싶어

See you like that, uh uh: 너의 그런 모습

 

So if you’re ready: 그러니 너만 준비되었다면

And if you’ll let me: 그리고 허락한다면

I wanna see it: 나는 보고싶어

In motion: 움직이는 모션의

In 3D: 3차원 속에서

 

You won’t regret me: 너는 후회하지 않을꺼야

Champagne confetti: 샴페인 터지듯

I wanna see it: 나는 보고싶어

In motion: 움직이는 모션의

In 3D: 3차원 속에서

 

‘Cause you know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

You know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

 

‘Cause you know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

You know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

 

[Jack Harlow]

I’m on my Jung Kook: 난 정국처럼

Take a chick off one look: 한눈에 여자를 유혹해 벗겨

And when they get took: 한번 유혹에 빠지면

They don’t ever get untook: 그들은 절대 나올 수 없지

When I seen that body: 내가 그 몸에 눈길을 주면

You would think it was a dead body: 마치 시체처럼 생각할 수도 있어

The way I told my boys come look: 내 친구들한테 와서 보라고 말했던 것 처럼

I used to take girls up to Stony Brook: 여자들을 Stony Brook에 데려가곤 했어

And steal they hearts like some crook: 나쁜놈들처럼 그들의 마음을 훔쳤지

True story: 진짜 이야기야

Now when I hold somebody’s hand: 지금 내가 누군가의 손을 잡을때

It’s a new story: 이건 새로운 이야기인데

All my ABGs get cute for me: 모든 아시안여자들(Asian Baby Girls)은 나를 위해 귀엽게 해

I had one girl, too boring: 한 여자가 있었는데, 너무 지루했어

Two girls, that was cool for me: 두 여자는 좋았고

Three girls, damn dude’s horny: 세 여자는, 이런 한명이 달아올라

Four girls, okay now you whoring: 네 명은, okay 지금 이제 아주 흥분했구나

(Hey hey hey) hey I’m loose: 난 루즈해

I done put these shrooms to good use: 난 마약을 좋아지기 위해 사용했어

I done put my city on my back: 난 이 세상을 등지고 다녔지

And the world know my name I’m the truth: 세상이 내 이름을 알지, 나는 찐이야

 

[Jungkook]

So if you’re ready: 그러니 너만 준비되었다면

And if you’ll let me: 그리고 허락한다면

I wanna see it: 나는 보고싶어

In motion: 움직이는 모션의

In 3D: 3차원 속에서

 

You won’t regret me: 너는 후회하지 않을꺼야

Champagne confetti: 샴페인 터지듯

I wanna see it: 나는 보고싶어

In motion: 움직이는 모션의

In 3D: 3차원 속에서

 

‘Cause you know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

You know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

 

‘Cause you know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

You know how I like it girl: 넌 내가 뭘 원하는지 알잖아

3D

 

[Jack Harlow]

I got you playing with yourself on camera: 너가 카메라 앞에서 혼자 노는 것을 보았어

You my bae, just like Tampa: 너는 나의 baby야, 마치 휴식처 Tampa(도시이름) 같아

Speaking of bucks I got those: 돈으로 말하자면 내가 좀 있지

and as for fucks well not those and as for thots: 관계에 대해서는, 글쎄 아닌거같아, 쉬운여자들같은

Well do you really wanna know?: 흠, 너 정말 알고싶어?

I thought so: 그런거같네

I’ll fly you from Korea to Kentucky: 널 한국에서 켄터키로 데려올거야

And you ain’t gotta guarantee me nothing: 넌 나에게 아무것도 안해줘도 돼

I just wanna see if I get lucky: 내가 그냥 운 좋은지 알고싶어

I just wanna meet you in the physical: 널 그냥 직접 만나고 싶어

and see if you would touch me: 그리고 너가 날 만질건지 알고싶어

반응형
  • 네이버 블로그 공유
  • 네이버 밴드 공유
  • 페이스북 공유
  • 카카오스토리 공유